Nákupní galerie po–ne 09:00–21:00

Hypermarket Tesco po–ne 06:00–22:00

Fitness Victory po–ne 06:00–22:00

Parking po–ne 06:00–23:00

Novoplaza klub

Nechte se odměňovat za vaše nákupy, s naší Novoapkou je to hračka!
Za každý váš nákup u nás na Novo Plaze teď dostanete body, které následně můžete proměnit v parádní odměny.

Jak to funguje?

  1. Nakupujte na Novo Plaze.

    Přehled prodejen, které jsou zapojené do věrnostního programu, najdete zde.

  2. Vyfoťte svou účtenku
  3. Sbírejte body za uskutečněné nákupy

    Za každých 10 Kč z ceny nákupu získáte 1 bod.

  4. Vyberte si odměnu podle svého gusta

    Každý měsíc přidáváme do aplikace nové odměny tak, abychom vám mohli nabídnout širokou a pestrou škálu odměn za vaše nákupy.


S NOVOAPKOU DÁLE ZÍSKÁTE

  • Extra výhody na akcích pořádaných v centru

  • Přístup k exkluzivním nabídkám a slevám určených pouze členům věrnostního programu

  • Veškeré informace o obchodním centru i samotných obchodech vždy na dosah ruky.

STAHUJTE ZDE

Nejčastější dotazy

Registrace do našeho nového věrnostního programu je velmi snadná. Po stažení aplikace do mobilního telefonu stačí vyplnit e-mail, na který vám zašleme ověřovací kód. Po jeho ověření budete moci využívat veškerých výhod věrnostního programu.

Aplikaci Novoapka je možné používat i bez registrace, ovšem pouze v omezeném režimu. Zejména nebudete moci využívat výhody věrnostního programu, sbírat body za své nákupy a čerpat odměny za nasbírané body.

Body získáváte za nákupy téměř ve všech obchodech a prodejnách v OC Novo Plaza. Stačí naskenovat účtenku za váš nákup prostřednictvím naší aplikace a body se vám automaticky přičtou na váš účet. Za každých 10 Kč nákupu získáte na svůj účet 1 bod.

Téměř všechny. Do věrnostního programu není zapojen hypermarket Tesco a některé vybrané prodejny/provozovny, které místo tištěných účtenek využívají ručně psané paragony. Přehled prodejen, které jsou součástí věrnostního programu a ve kterých můžete sbírat body za své nákupy, najdete na tomto odkaze. Každá zapojená prodejna je rovněž označená samolepkou na výloze.

Velmi jednoduše. V aplikaci vidíte přehled všech odměn, ze kterých můžete vybírat. U každé odměny rovněž vidíte počet bodů, který je potřeba pro získání odměny. Máte-li dostatečný počet bodů, vyberte si odměnu podle svého gusta. U každé odměny máte informaci, jakým způsobem si odměnu můžete vybrat.


Otevřete detail odměny a potáhněte tlačítko (swipe) Uplatnit. Klikněte na Uplatnit. Po uplatnění se vám odečtou body. Je NUTNÉ, aby zákazník uplatnil (udělal swipe) odměnu, až před personálem infostánku centra nebo prodejny! Obsluha infostánku/prodejny zkontroluje uplatnění odměny v telefonu zákazníka. Dojde-li k uplatnění (swipnutí) odměny mimo infostánek/prodejny, nelze odměnu uplatnit. Místo uplatnění odměny je vždy uvedeno v popisu dané odměny.

Body mají neomezenou platnost. Teprve po 12měsíční neaktivitě (nenaskenování žádné účtenky) budou vaše body smazány.

Aktuálně je v aplikaci nastavený limit na výběr maximálně 2 odměn za jeden den a maximálně 5 odměn za kalendářní měsíc. Současně jsou u některých odměn nastavené limity pro maximální počet ks na osobu. Většinou se jedná o 1 kus na osobu. Počet odměn v aplikaci je limitovaný a snažíme se odměnit co nejvíce našich věrných zákazníků.

Při skenování účtenky se vždy snažte účtenku vyfotit tak, aby byla na displeji vidět celá. Aby systém dokázal správně přečíst data na účtence, musí být účtenka dobře čitelná. Je potřeba, aby byla vidět jak hlavička účtenky s názvem prodejny, tak celková částka vaší útraty v prodejně.

Pokud se vám nedaří naskenovat účtenku, důvodů může být více, například:

  • účtenka je zmačkaná nebo přehnutá
  • účtenka je vyfocená obráceně nebo ze strany
  • při skenování není vidět celá účtenka, ale jen její část
  • jedná se o duplikát nebo kopii účtenky
  • nejedná se o účtenku (stvrzenky při platbě kartou nelze považovat za účtenky)
  • naskenovaná účtenka je rozmazaná nebo rozostřená
  • účtenka je z prodejny, která není zahrnuta ve věrnostním programu, například hypermarket Tesco
  • účtenka je starší 14 dnů
  • z jedné prodejny lze každý den naskenovat pouze 2 účtenky

Pokud máte dojem, že jste vše udělali správně a účtenku vám přesto nejde naskenovat, napište nám na adresu support@simplaq.com a my záležitost do 48 hodin prověříme, případně vám účtenku schválíme manuálně.

dárkové poukázky

dárkové poukázky

dětská zóna

dětská zóna

parkování zdarma

parkování zdarma

wi-fi zóna

wi-fi zóna

80 obchodů

80 obchodů

uzamykatelné skříňky

uzamykatelné skříňky